هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

سال نو مبارک !!!

 

 **مرد بقال از من پرسید:

                                 چند من خربزه می خواهی؟

                                                                    من به او گفتم 

                                                                                     دل خوش سیری چند؟


***این عکس عیدی من به الهه عزیزم:

***برای دیدن عکسهای بیشتر james & Oliver اینجا را کلیک کنید.

 


 

*** اینم لوگوی نوروزی گوگل:

    

 

       

       


**برای دانلود جدیدترین آهنگ ها اینجا رو کلیک کنید.

 


** E_mail خودمو بهتون میدم اگه دوست داشتین بهم میل بزنید.

                                                                                    E_mail:   pooya.206e@gmail.com

**اینم ID منه واسه چت کردن  :pooya_206e  .      

                                                                                                                                                  

به یادم باش ......

  

                             ** یک لحظه خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد

                               پس نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست ،

                                                             قبول ندارم

گرچه به  ظاهر جسم خسته استگ

ولی دل دریاست ؛

تاب و توانش بیش از اینهاست

دوستت دارم و تاوان آن هر چه باشد باشد

دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز

باکی ندارم از هیچ کس و هرکس که تو را دارم ،

عزیز !

 

 
 
 
 
 
***نظرات خودتون رو به من E_mail کنید.

عکس ولنتاین

                                 

ولنتاین !!!!

*ولنتاین مبارک !!!!!

****تقدیم به تمام عشاق

******