هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

آموزش هک کردن ٪۱۰۰ تضمینی

 

 

 

 سلام . حال شما چطوره ؟ من هم خوبم. دست گل تمام کسانی که تو این مدت به وبلاگ من سر زدن و تو وبلاگ نظر دادن درد نکنه .

امروز دیگه دست پر اومدم تا بخوام وبلاگ رو آپ کنم.

 امروز میخوام براتون یه پکیج کامل از مجموعه آموزشی هک رو براتون بذارم که 100 % تضمینیه و تضمینشم با خودمه .

این پکیج رو هیچ جا نمیتونید گیر بیارید و البته همش هم روی جدید ترین ورژن های نرم افزار های مختلف تست شده که در اختیار شما عزیزان قرار میگیره .

این مجموعه آموزشی شامل 3 سی دی می باشد که در سی دی اول E_Book  هایی آورده شده که اگه شب و روز تو اینترنت دنبالش بگردی ، بدلشو هم نمیتونین گیر بیارین . و تعدادش هم 50 نا E_Book  فارسی و 40 تا E_Book  به زبان انگلیسیه. و خودش هم به تنهایی یه آموزش کامله .

تو سی دی شماره 2 ،کار با نرم افزار بصورت تصویری آورده شده تا کار کردن با برنامه ها رو بصورت تصویری یاد بگیرید .

و بالاخره به سی دی شماره 3 میرسیم. تو این مجموعه جدیدترین نرم افزار ها آورده شده . من که دیگه هیچ حرفی واسه گفتن ندارم . جز اینکه خودتون این PaCkage  رو ببینید و نظر بدین.

خلاصه اینکه این PaChage  کامل ترین بسته نرم افزاریه که میشه تو هک کردن ازش استفاده کرد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

 

و برای تهیه سی دی باهام تماس بگیرید . ( ۰۹۳۵۴۳۴۱۷۱۱)

 

ماجرای پرشانی من . . .

 

ماجرای عشق دوستان شرح پریشانی من گوش کنید داستان غم پنهانی من گوش کنید قصهً بی سر و سامانی من گوش کنید ماجرای من و حیرانی من گوش کنید شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی؟ سوختم,سوختم این راز نهفتن تا کی؟ روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم ساکن کوی بت عربده جویی بودیم عقل ودل باخته دیوانهً رویی بودیم کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود یک گرفتار از این جمله که هستند نبود نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت سنبل پر شکنش هیچ گرفتار نداشت این همه مشتری و گرمی بازار نداشت یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت اول آن کس که خریدار شدش من بودم باعث گرمی بازار شدش من بودم عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او داد رسوایی من شهرت زیبایی او بس که دادم همه جا شرح دلارایی او شهر پر گشت ز غوغای تماشایی او حالیا عاشق سر گشته فراوان دارد کی سر و برگ من بی سر و سامان دارد؟ چون چنین است پی کار دگر باشم به چند روزی پی دلدار دگر باشم به عندلیب گل رخسار دگر باشم به مرغ خوش نغمهُ گلزار دگر باشم به نو گلی کو که شوم بلبل دستان سازش سازم از تازه جوانان چمن ممتازش آن که بر جانم از او دم به دم آزاری هست می توان یافت که بر دل ز منش باری هست از من و بندگی من اگرش عاری هست بفروشد که به هر گوشه خریداری هست به وفاداری من نیست در این شهر کسی بندهُ همچو مرا هست خریدار بسی گر چه از خاطر وحشی هوس روی تو رفت با دل پر گله از نا خوشی روی تو رفت وز دلش آرزوی قامت دلجوی تو رفت شد دل آزرده و آزرده دل از کوی تو رفت حاش لله که وفای تو فرامش کند سخن مصلحت آمیز کسان گوش کن .