هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

   


عشق یرای دختر و پسر چیست؟

اول این توضیح رو بدم که دیگه سیکا درباره یاهو مطلب نداره(قبلشم نداشت)
اما موضوع خودمون من رفتم تخقیق کردم عشق چیه بین دختر و پسر ها بعد ......
بعضی ها عشق رو یک چیزی که وجود خارجی نداره بیان می کنند و میگن عشق مال داستان های نظامی هست .
بعضی ها که اصلاٌ نمی دونن عشق با الف هست یا عین می گن ما عاشقیم
اما اونایی که واقعاٌ عاشقند  نمیدونن عشق چیه !
بعضی ها می گن عشق یه شتاب قلبی بعضی ها می گن عشق نفس هامون اون موقع که
من عاشق نبودم نمی فهمیدم خواستم برام توجیهش کنه بهم گفت وقتی عشق نداشته باشی نمی تونی نفس بکشی یعنی میمیری اونی که گفت شتاب قلبی عشق رو موتور
یک فضاپیما دونست که تو خلاء هست یعنی هی سرعت دوست داشتن نسبت به طرف مقابل رو زیاد می کنه(وارد فیزیک نشیم) اما طی تحقیقات بنده ۹۵٪ عاشق های پسر از عاشقی فقط ادعا دارند و دختر ها هر کی که ادعا میکنه عاشق اصلاٌ عاشق نیست چون دختر اصلاٌ نمیگن که
عاشقند و اون رو طرد می کنند در خالی که عاشقند.
اما حالات عشق در بین پسر و دختر ها
چون خانوما تقدم دارند اول تو دختر ها
 صداقت به معنی کامل - فداکاری - اعتماد (من معنی اعتماد رو توی یه مثال می گم یه پسری داشت از روبه روی دختره می اومد یه دفه سر و کله دختر خاله پسر پیدا میشه خیلی صمیمی
بهش سلام میکنه پسر فکر میکنه دختره فکر کرده این دوست دخترش بعداٌ تو تماس تلفنی که به دختره میگه این دختر خالش بوده دختره که عاشق پسره بوده بهش میگه من اگه تو رو تو لباس دامادی ببینم و یه عروصی کنارت باشه چون بهت اعتماد دارم مطمئنم عروصی تو نیست)
و ..............
اما برای پسر ها :
هیچ دختری رو نبینند یا اگر می بینند تو چشمشون عشقون به تصویر بیاد حاضر باشند برای عشقشون هر کار کنند (می خواهید اسمشو زنزلیلی بزارین مهم نیست مهم عشق است)
به خاطر عشقشون از هیچ چیزی نترسند.هر کاریشونو باید با رسیدن به عشقشون توجیه کنند .
بعضی ها می گن چون عاشق شدیم نمیتونیم درس بخونند اما اگر عاشق باشند می دونن که پیشرفت تحصیلی باعث خوشحالی عشقشون میشه پس تلاششونو بیشتر کنند)
در پایان اینو بگم که دکتر شریعتی گفته عشق یعنی ایثار یعنی جان فشانی یعنی سختی و ریاضت .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد