هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

سال نو مبارک !!!

 

 **مرد بقال از من پرسید:

                                 چند من خربزه می خواهی؟

                                                                    من به او گفتم 

                                                                                     دل خوش سیری چند؟


***این عکس عیدی من به الهه عزیزم:

***برای دیدن عکسهای بیشتر james & Oliver اینجا را کلیک کنید.

 


 

*** اینم لوگوی نوروزی گوگل:

    

 

       

       


**برای دانلود جدیدترین آهنگ ها اینجا رو کلیک کنید.

 


** E_mail خودمو بهتون میدم اگه دوست داشتین بهم میل بزنید.

                                                                                    E_mail:   pooya.206e@gmail.com

**اینم ID منه واسه چت کردن  :pooya_206e  .      

                                                                                                                                                  

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 10:54

سلام.وبلاگت خیلی خوبه .فقط عکسای عشقیشو بیشتر کن.ممنون.

شقایق سه‌شنبه 23 اسفند 1384 ساعت 11:28

سلام
واقعا وبلاگ زیبایی داری
مطالب وبلاگت هم خیلیییییی زیباست
اگه قابل دونستی به وبلاگ من حقیر هم یه سری بزن و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم
موفق باشی
خداحافظ
باز هم میام

ر-پ شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 11:46

سلام
بابا دمت گرم خیلی با حاله فقط بیشترش کن

ماری یکشنبه 28 اسفند 1384 ساعت 16:23

سلام
وبلاگت حرف نداره .عکساتم خیلی با حاله. مثله خودت.

کسری شنبه 5 فروردین 1385 ساعت 11:20

سلام. وبلاگ پری داری. بهت تبریک میگم. همچنین بخاطر اینهمه دوست. این یه هنره که آدم دوست زیاد داشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد