هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

فقط از تو مینویسم . . .

 

 

می خواهم فقط از تو بنویسم ... !

 

این کلمه های بی شکیب، ناتوان تر ازآنند که بتوانند تو را بنویسند .

 

کاش کبوترها کلمه هایی می شدند برای تو ...

 

من نیمی کلمه ام و نیمی عشق . جز نوشتن و دوست داشتم چیزی نمی دانم !

 

من تو را دوست دارم ...

 

اگرچه مثل فرشته ها مهربانم ، ولی گاهی مثل تو مغرورم و مثل طوفان لجباز!

 

اما هر چه هستم تو را دوست دارم ...

 

مهربان ! یک روز از کنار بزرگترین آرزویم عبور کن !

 

 

  

همیشه قبل از اینکه به خوابهایم برسی ، صبح می شود و تو دوباره

 

آغاز می شوی ...

 

گاهی من مثل کودکی ام که در شلوغی گم شده ، گاهی مثل کتاب خیس و

 

باران خورده ی دخترقصه ها و گاهی مثل خاطره های غبارگرفته ام ...

 

 با من حرف بزن  تا دوباره خاطره شوی و من به دوست داشتن بپیوندم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 09:29

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~ www.padina_67.blogfa.com~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد