هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

به او بگویید دوستش دارم ....

 

 

 

رفتی برو اما نگو دیگر نمی آیی

حالا که من میمانم و یک عمر تنهایی

 

                        حالا که دیگر عشق هم تکرار یک درد است

                        عشقی که در دل مانده تا روز مبادایی

 

                                                  این روزها را خواستی اما بدون من

                                                  سر کرد این دل بی تو اما با چه شبهایی

 

                                                         رفتی و من این لحظه ها را می شمارم باز

                                                          تنها به این امید تو یک روز می آیی

 

                                                  اما دلم این لحظه را باور نخواهد کرد

                                                  وقتی نمی آیی...چه امروزی چه فردایی؟

 

                           دیگر خیال بودنت را هم نمی خواهم

                           وقتی نداری تو برایم هیچ معنایی

 

می سازم از نو زندگی را عشق را اما

دیگر نخواهی داشت در دنیای من جایی

 

او بگویید دوستش دارم،

به او که تنش بوی گلهای سرخ را میدهد،

به او که با جادوی کلامش زیباترین لغات را شناختم،

 به او که لحن صدایش دلپذیرترین آهنگ است،

به او که نگاهش به گرمییه آفتاب و لبانش به سرخیه شقایق ودلش به زلالییه باران است،

به او که برای من مینویسد، مینویسد از باران، از شبنم، از گرمای عشق و ..................

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 17:29

سلام عزیزم
مرسی گلم از قلب خوشگلت خانومی
فوق العاده قشنگ بود محشر بود عزیزم هم عکسا هم شعرها
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______####### عارفه گلم ######
_______#############################
________###########################
__________###### شاد باشی #########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد