هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

برنامه ای فوق العاده برای تبدیل فرمت انواع مختلف ویدئو

 

با استفاده از این برنامه می توانید انواع فرمت فیلم را به فرمتهای WMV، AVI، MPEG4، DVD، VCD و RM‌ تبدیل کنید. این برنامه در تبدیل سرعت بسیار بالایی دارد و از کیفیت فیلم نیز نمی کاهد. با این برنامه می توانید مشکل افت کیفیتی را که برنامه Nero در هنگام تبدیل ایجاد می کند را نداشته باشید. این نسخه هم آخرین نسخه این برنامه می باشد که در کمتر سایتی پیدا می شود.

پیشنهاد میکنم این برنامه رو حتما دانلود کنید .

برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید .

برای دانلود شماره سریال برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

پسورد برنامه : www.eskan.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 01:17 http://www.best-life86.blogsky.com

سلام خوبی
من لینک کردم
به من سر بزن
بای بای...

علیرضا جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 00:00 http://www.fcpersepolis.com

سلام
خوبی شما
آقا حل
کاراتو اوکی میکنم
با همکارم ابراهیم صحبت کن
کاراتو ردیف کنه بگو من گفتم
از حالا ورودت رو تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد