هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

آموزش کامل قرار دادن موسیقی در وبلاگ به دو صورت

 

 

 

با سابقه ای که من تو وبلاگنویسی و کار تو اینترنت دارم ، اینو میدونم که خیلی از وبلاگنویسان علاقه زیادی به گذاشتن موسیقی تو وبلاگشون دارن و بارها و بارها در مورد اینکه چطور میتونند تو وبلاگشون موسیقی قابل پخش بزارند از من سوال کردن . به همین دلیل من امروز آموزش کامل درج موسیقی تو وبلاگ رو براتون میزارم تا دوستانی که می خوان این کارو بکنند به مقصودشون برسن .

موسیقی تو وبلاگ به دو صورت قالب پخش هست که اولیش اینه که موسیقی به صورت نامرئی تو وبلاگ پخش بشه و بازدیدکننده وبلاگ هیچ کنترلی روی موسیقی نداره . دوم اینکه موسیقی به صورت یه مدیا پلیر کوچیک تو وبلاگ دیده بشه که بازدیدکننده وبلاگ میتونه روی اون کنترل داشته باشه ، یعنی اون رو play یا stop کنه و یا صدای اونو کم یا زیاد بکنه .

 

1.       کد اجرای موسیقی در وبلاگ به صورت نامرئی  

 

برای دریافت کد اجرای موسیقی در وبلاگ به صورت نامرئی اینجا را کلیک کنید .

 

2.       کد اجرای موسیقی به صورت مدیا پلیر و امکان کنترل بازدیدکننده روی اون

 

                                                     

 

        برای دریافت کد اجرای موسیقی در وبلاگ به صورت مدیا پلیر اینجا را کلیک کنید .

 

خوب دوستان اینم از آموزش قرار دادن موسیقی در وبلاگ . فقط یه چیزی میمونه و اونم اینه که شما باید  آدرس آهنگ مورد نظرتون رو توی کد بجای عبارت "آدرس آهنگ" قرار بدید و بعد کد رو تو وبلاگتون بزارید تا درست عمل کنه . این کد بسیار حساسه و با کوچکترین دست کاری ممکنه که خراب بشه ، پس کد رو همونطوری که هست تو وبلاگتون بزارید .

 

پسورد برنامه : www.eskan.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 04:20

سلام
ممنون می شم در مورد دریافت این کد بنده رو راهنمایی کنید چون من وقتی وارد سایت شدم و ثبت نام کردم چیزی ندیدم اگه برام یه مقدار توضیح بدین منو شاد کردی و کلی ثواب گیرت می یاد
با تشکر

نیلوفر شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 02:59 http://www.niloufary.blogfa.com

سلام
من اولین باریه که توی وبلاگ شما می یام.
دلم می خواست کمکم کنید خیلی به کمک احتیاج دارم برای وبلاگم هر کاری که می کنم نمی تونم توش اهنگ بذارم . اگه لطف کنید جوابمو بدید ممنون می شم در ضمن از وبلاگ قشنگتون هم ممنونم .

یه غریبه دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 17:38

خیلی ملوسی حسین اه اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد