هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

گفتگو با خدا ....

 

 

 

 

 

 

در رویاهایم دیدم که با خدا گفتگو می کنم. خدا پرسید: پس تو می خواهی با من گفتگو کنی

 

 


من در پاسخش گفتم اگر وقت دارید. خدا خندید : وقت من بی نهایت است...

 

 


در ذهنت چیست که می خواهی از من بپرسی؟

 

پرسیدم: چه چیز شما را سخت متعجب می سازد؟

 

خدا پاسخ داد: کودکی شان

 


اینکه آنها از کودکی شان خسته می شوند عجله دارند که بزرگ شوند

 


و بعد دوباره پس مدتها آرزو می کنند که کودک باشند

 


... اینکه آنها سلامتی شان را از دست می دهند تا پول به دست آورند

 


و بعد پولشان را ازدست می دهند تا دوباره سلامتی خود را به دست آورند

 

 

اینکه با اظطراب به آینده می نگرند و حال را فراموش می کنند

 


و بنابر این نه در حال زندگی می کنند و نه در آینده

 


اینکه آنها به گونه ای زندگی می کنند که هرگز نمی میرند

 


و به گونه ای می میرند که گویی هرگز زندگی نکرده اند

 


دستهای خدا دستانم را گرفت و برای مدتی سکوت کردیم

 


و من دوباره پرسیدم: به عنوان یک پدر می خواهی کدام درسهای زندگی را فرزندانت بیاموزند؟

 


او گفت: بیاموزند که آنها نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشقشان باشد

 


همه کاری که آنها می توانند بکنن این است که

 


اجازه دهندکه خودشان دوست داشته باشند

 


بیاموزند که درست نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند

 


بیاموزند که تنها چند ثانیه طول می کشد تا زخمهای عمیقی بر قلب آنان که دوستشان می داریم

 


ایجاد کنیم اما سالها طول می کشد تا آن زخم ها التیام بخشیم

 


بیاموزند که ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد

 


کسی است که به کمترین ها نیاز دارد

 


بیاموزند که آدم هایی هستند که آنها را دوست دارند

 


فقط نمی دانند که احساسشان را چگونه بیان کنند

 


بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند

 


و آن را متفاوت ببینند

 


بیاموزند که کافی نیست فقط آنها دیگران را ببخشند

 


بلکه آنها باید خود را نیز ببخشند

 


من با خضوع گفتم:

 


از شما به خاطر این گفتگو متشکرم

 


آیا چیز دیگری هست که دوست دارید فرزندانتان بدانند؟

 


خدا لبخند زد و گفت:

 


فقط اینکه بدانند من اینجا هستم

 


همیشه...

 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 11:01 http://www.setareyemashreghi.blogfa.com/

سلام
دیر اومدم... ولی خدارو شکر کن که اومدم
آشنا و قشنگ بود
تا بعد...

مریم پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 20:49 http://manvadoostpesaram.blogsky.com

سلام .من خوبم.
امیدوارم که شما هم خوب باشید.نمی دونید وقتی پیغام تبریک تونو دیدم چقدر خوشحال شدم. ممنون از محبتتون. من هم امیدوارم که به عشقم برسم.برای شما و تنها نگین قلبتون ارزوی خوشبختی و سلامتی دارم. باز هم ممنون از اینکه به وبلاگ کوچولوی من سر زدید.
با امید روزهای سرشار از عشق برای شما و نگین قلبتان.

سارا جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 21:15 http://sogande-eshgh.blogsky.com


. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

من آپم یه سر بیا

لادن صحرایی یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 05:49 http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام و خسته نباشید آپ کردم سری بزن و همیشه شاد و موفق باشید نماز و رززه هاتون قبول باشه التماس دعا

فرشته ی شیطون سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 09:16 http://www.sonica.blogfa.com

سلام خوبید دوست خوبم .نماز روزه هاو قبول باشه .ببخشید بعد از مدتها میام دوست خوب .یکم گرفتار بودم ولی محبتتون را بی پاسخ نمیزارم دوست خوبم .بازم میام سر فرصت حتما .موفق باشید .خداحافظ.

عارفه سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 09:59 http://www.a17.blogsky.com

. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
من آپم یه سر بیا

رضا سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 17:05 http://island1383.persianblog.ir

با سلام و درود فراوان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان
تا چند شب دیگر تمام فرشته و ملائک برای مشاعیت علی به زمین می آیند..اشک چشمانت را به روسری فرشته ها سنجاق کن تا تمام دعاهای تو به عرش خدا برده شود ...........التماس دعا ........................
در جهانی همه شور و همه شر ---------------- ها عَلِیٌ بَشَرٌ کَیفَ بَشَر
کفن از گریه‌ی غسّال خجل --------------------- پیرهن از رخ وَصّال خجل
شبروان مست ولای تو علی ------------------ جان عالم به فدای تو علی
پیشوایی که ز شوق دیدار -------------------- می کند قاتل خود را بیدار
ماه محراب عبودیت حق --------------------- سر به محراب عبادت منشق
می‌زندپس لب او کاسه‌ی شیر ------------می‌کند چشم اشارت به اسیر
چه اسیری که همان قاتل اوست ------ تو خدایی مگر ای دشمن دوست

رضا سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 17:06 http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما و قلم توانمند و دانایتان باستحضار میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی ببا عنوان دوباره دستانمان پر از دعا میشود بسوی آسمون ...بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان و دعوت شده به ضیافتی به میزبانی خداوند متعال بروز شده است مثل همیشه منتظر قدوم سبز و نظرات ارزشمند شما هستم ...با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان و سروران گرامی از در گاه خداوند متعال ..در این ماه پرفضیلت ...التماس دعا.......
دیده بگشا ای به شهدِ مرگِ نوشینت رضا
دیده بگشا بر عدم ای مستیِ هستی فزا
دیده بگشا ای پس ازسوء القضا حسن القضا
دیده بگشا ازکرم ، رنجورِ دردستان ، علی
بحر ِمرواریدِ غم ، گنجورِ مردستان ، علی
دیده بگشا رنجِ انسان بین و سیلِ اشک وآه
کبرِ پُستان بین و جامِ جهل و فرجامِ گناه
تیر و ترکش ، خون وآتش ، خشمِ سرکش ، بیمِ چاه
دیده بگشا بر سِتم ، دراین فریبستان ، علی
شمعِ شبهای دژم ، ماهِ غریبستان ، علی
دیده بگشا نقشِ انسان ماند باجامی تهی
سوخت لاله ، مرد لِِِِِِیلی ، خشک شد سروِ سهی
زآگهی مان جهل ماند و جهل ماند از آگهی
دیده بگشا ای صنم ای ساقیِ مستان ، علی
تیره شد از بیش و کم ، آیینة هستان ، علی

الهه پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 12:39 http://www.wonderfulsingers.blogfa.com

salam hosein agha .chetorid shoma web kheily bahaly darid.ok manam khoshhal misham tabadole link konim up kardid khabaram, konid

بهار پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 19:26 http://ww.biyapishamazizam.blogfa.com

شب های هجران را سحر کن/ به عشق خود دلم را شعله ور کن/در این شبهای سرد بی ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن/دل ما چشم در راه تو مانده است سفر را ای پرستو مختصر کن

مریم پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 20:28 http://manvadoostpesaram.blogsky.com

سلام حسین جان .امیدوارم که خوب و خوش باشی .نمی دونم به بلاگم سر زدی یا نه؟ اگه وقت کردی یه سری بهش بزن.داغونم از همه چیز.راحت بگم بهت اگه میشه کمکم کن.بگو چه کار کنم .از زندگی سیرم به خدا .
ممنون لز لطفت.

سارا جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 21:17 http://sogande-eshgh.blogsky.com

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* _____آپم___________
_____*_________* _________یه________
_____________*_* ____________سر____
______________** ________________بیا_
______________* ____________________

مهیار سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 01:47 http://www.best-life86.blogsky.com

سلام خوبی
ببخشید من بی معرفت نیستم
متاسفانه من 17 روز پیش یک تصادف بد کردم و تا 3 روز پیش تو کما بودم
ببخشید که دیر شد
امیوارم که منو فراموش نکرده باشید....
منتظر حضور سبزتون هستم
بای بای...

عارفه پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 15:33 http://www.a17.blogsky.com

سلام دوست خوبم
پس چرا اپ نکردی؟
من اپم
شاد باشی همیشه

فرشته ی ملیح دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 17:54

سلللللللللللام
آقا حسین به تو و خانواده ات تبریک میگم به تو برای داشتن چنین وبی
به خانواده ات برای داشتن چنین بچه ی خلاقی
خوشحالم که هم وطنی همچون تو رو دارم
دوست دارم (اما دلیل این دوست داشتن رو نمی دونم )
برات آرزوی خوشبختی و سعادت می کنم
عاطفه.غ. از کرمانشاه

الهام پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 09:05

سلام حسین جان امیدوارم حالت خوب باشه وب قشنگی داری بهت تبریک می گم با اجازه ات شناسنامه ات روهم خوندم شخصیت دوست داشتنی ای داری بازم بهت تبریک میگم واقعا خسته نباشی از اشنایت خیلی خوشحالم مواظب خودت باش و همواره شاد باش

یه غریبه دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 17:36

اه اه حالم بهم خورد از تو وکسایی که واست نظر می ذارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد