هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

آینه دل ...

ارزش من به موجود بودن و وجود داشتنم نیست هنگامی ارزش پیدا می کنم که حرکت کنم.و هر حرکتی نیز با ارزش نیست در بسیاری از وقتها بی حرکتی بسیار ارزشمند تر است.


من در زمانی بی انتها و بی آغاز زندگی می کنم من هیچ آگاهی نسبت به مراحل بعدی زندگی ندارم و نمی خواهم هم که داشته باشم.


زمان یک اصل قراردادی و بی معنیست به هر صورت ما تنها در لحظه حال زنده هستیم . حتی زمانی که در اندیشه گذشته و آینده هستم باز در زمان حال به آنها می اندیشم


تنها ارزش واقعی نزدیکتر شدن و هماهنگتر شدن با ذره وجودی درونم است و در این راه هیچ کس بجای من یک قدم هم بر نخواهد داشت!

 

مانند آینه ای که در سالیان سال بر رویش گرد و خاک نشته و اکنون هنگام پاک شدنش است هر چه آن را پاک تر کنم بازتاب نور هم در آن بیشتر میشود و این ارزش واقعی من است و ارزش هرچه بهتر انعکاس دادن نور ارزش یک زندگی پاک.


بنا بر این من در مرحله ای از هماهنگی و نزدیکی هستم مراحلی را پشت سر گذاشته و مراحلی را نیز باید طی کنم این که من در چه مرحله ای نسبت به دیگران هستم کوچکترین اهمیتی ندارد به هر صورت باید حرکت کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ب.ب سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 17:02 http://cc1387.sub.ir

اگه به این وبلاگ سر بزنید پشیمون نمی شید
دیار محمود با امام صادقی ها.

سید سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 18:53 http://papoy.blogfa.com

سلام دوست عزیز
زندگی به اطافت روحانی معنا می گیرد وتو ازهمین اهالی هستی...
پاپوی خوشحال خواهد شد اگرمیزبان شماباشد

لیلا چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 11:37 http://www.raze-aftab.blogfa.com

سلام داداش جون خوبی؟منم خوبم
مراقب خودت باش
به امید حق

ع - ح ( جوان ) پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 07:07 http://hajiani.blogsky.com/

سلام ! مدتى هست که به بلاگتان سر نزده ام . شما هم سر نزده اید ! یادم هست در آخرین نظرى که در بلاگم دادى گفته بودى که مى خواهى به سربازى بروی ! چه خبر ؟ الان چه مى کنى ؟ با آرزوى سلامتى ، موفق باشى !

محمدرضا دوست داشتنی جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 00:46 http://sozheh.blogfa.com

سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
آپیدم منتظر حضورت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد