هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

دلم هوای عشق و شبگردی می خواهد




نه ! به این سادگی ها نیست .. 

این که با دو خط نوشتن از زیر بار افکارت رها بشی 

به این آسانی نیست که بگی درد دلم و نوشتم و تمام

گاهی فقط نیاز به شنیدن داری 

به اینکه بگی و قضاوت نشی 

فقط نگاه کنه و بگه می فهمم می فهمم 

حالا و اینک ، من درین شب که برایم محزون است و غمین

با هزار هزار بار نوشتن هم آرام نمی شوم 

دلم یه شونه ی امن 

یه دل گرم 

یه هوای عشق و شبگردی می خواهد

دلم بوسه می خواهد و ترانه 

دلم هوای دوستت دارم را می خواهد

آسون نیست و همیشه با نوشتن آروم نمی شی 

همیشه شادی پشت در نیست که تا دلت گرفت در بزنه

حالا بیا و یک امشب 

درد دلم رو گوش کن

چهار شنبه شبی غمین

هوای دلم ابری

قلبم باران ریز عشق

 و نمی دانم های همیشگی

.... 

و همین !

 

نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام و درود
دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
لطفآ از مطالب سایت ما نیز در وبلاگ خودتان استفاده کنید و در صورت امکان سایت ما را در لینک دوستان خود با نام
فان سرا
http://www.funsara.com
لینک نمایید
از همکاری شما سپاسگذارم

آرزو پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 19:17 http://zendgyzibast

وب باحالی داری با اجازت از مطالبات کژی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد