هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

اینم یه جورشه ...





از آسمون نوشتم ، زمین به گریه افتاد
ماه و به شب سپردم ، روز یاد خورشید افتاد
دل و زدم به دریا ، ساحل نوازشم کرد
رفتم سراغ ساحل ، دریا فروکشم کرد
نامه دادم به مادر ، پدر توی دلش ریخت
حالِ پدر پرسیدم ، غصه ی مادرم چیست؟
روی زمین خوابیدم ، آسمون هی گریه کرد
خیره شدم به خورشید ، پس چرا ماه عقده کرد؟!
از عاشقی نوشتم ، یارم فراموشم کرد
رفتم سراغ یارم ، تنفر آغوشم کرد
از آدما نوشتم ، حیوونا زاری کردند
با حیوونا نشستم ، آدما قاطی کردند
از زندگی نوشتم ، قیامت هی صدام کرد
نوشتم از آخرت ، زندگی بی پناهم کرد
نمیدونم چرا من ، هر جا میرم همینه؟!
مقصر آسمونه ، یا تقصیر زمینه؟!


نظرات 8 + ارسال نظر
سعید جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:28

ُلام
من بازدیدکننده ی ثابت سایتت هستم
متن نوشته های فوق العادست
به مهنا خانوم بابت داشتن چنین پسری تبریک میگم ...
امیدورام قدر داشتن همدیگرو بدونید

نوید جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:31

هفته سردی در پیش است. به فکر گرم کردن دل خود باشید.

راضیه جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:33

همیشه خودت باش ، کسی‌ که تو را دوست داشته باشد، با تو میماند، برای داشتنت می‌جنگد...
اما اگر دوستت نداشته باشد، به بهانه‌‌ ای می رود

راضیه جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:33

سلام فردا تولد وبمه خوشحال میشم بیایی
``````````` ✬ '✧ '✬
````````` __♜_♜_♜__
``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
'``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩
'``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖
``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

ابراهیم نمازی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:36

در کوچه های سرد و نمناک شهر
گام هایم را مغرورانه بر پوسته ی تاریک شب می نهادم .
صدای جغد های شوم و ناله های بی کسی گوش هایم را می خراشید.
حضور اشباهی را در لابه لای سنگ فرش ها و
انتهای تاریک و غمبار هر کوچه مرا سخت آزرده می ساخت.
نفس هایم سخت شده بود .
حسین آقا ، فوق العاده ای .... آفرین بر این عشق پاک

ابراهیم نمازی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:37

سلام ممنون که به وبلاگم سر زدین ممنون نظر یادتون نره بازم بیاین ممنون میشم

خاله نسرین جمعه 24 آذر 1391 ساعت 15:38

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم
شــــعــــــرهــــای عـــــاشــــقـانــه

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید


===========

سلام پسرم
مثل همیشه طرفدار سایتت هستم
مطالبت عالیه
موفق باشی

عاطفه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:32 http://atefehramezanian.blogfa.com

اگر میخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ دهد
باور به محال بودنش را عوض کن!
باور کن تو میتونی . موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد