هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

دیگر هواے برگرداندنــش را ندارم



دیگر هواے برگرداندنــش را ندارم


هرجـا که دلــش مـے خواهــد برود


فقط آرزو مـے کنـم


وفتے دوباره هــواے مـَـن به سرش زد


آنقــدر آسمان ِ دلـش بگیــرد که با هزار شب گریـــه


چشمانش باز هم آرام نگیــرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
یاس دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 01:43

از د ل من گفتی.مرسی

خیال سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 10:07 http://royayekhiyali.blogsky.com

خیلی قشنگ بود!

یه دوست چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 08:35

میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”
وقتی یه سنگو تودریا میندازی
فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه
وبرای همیشه محو میشه
ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره
سعی می کنم مثل دریا باشم
فراموش کنم سنگی … که به دلم زدن
با اینکه سنگینی شو برای همیشه روی سینه ام حس می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد