هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

دست خودم نیست...






دست خودم نیست ،

باید بیایم

تا در توفان

تن من قایقت باشد .

یا نه! بادبانت.

و تمام رگ‌هایم

رشته‌های سیمی باشند

تا جریان برق بگذرد از آنها

و چراغ اتاقت را

روشن نگه دارد ؛

مثل نفس‌های تو

که مرا

زنده نگه داشته‌اند …

نظرات 1 + ارسال نظر
هد هد پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 23:08 http://hodhod66.persianblog.ir

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من فقط می خوام نویسنده ی این متن بگین کیه؟

خواهش می کنم؟ فوق العاااااااااااااااااااااده ..محشرررررررررررررر
چی بگم؟

آقا عالیییییییییییییییییییی..اصلاً یه چیز معرکه بود..حظ بردم..آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد