هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

خورشید کدام گوری رفته ؟







خورشید را می‌دزدم

فقط برای تو !

می‌گذارم توی جیبم

تا فردا بزنم به موهایت

فردا به تو می‌گویم چقدر دوستت دارم !

فردا تو می‌فهمی

فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت. می‌دانم !

آخ ... فردا !

راستی چرا فردا نمی‌شود ؟

این شب چقدر طول کشیده ...

چرا آفتاب نمی‌شود ؟

یکی نیست بگوید خورشید کدام گوری رفته ؟

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شل سیلور استاین

نظرات 4 + ارسال نظر
هد هد پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 23:31 http://hodhod66.persianblog.ir

روزی که برایم دعا می کردی که بمانم

می خوام بنویسم ولی نه اینجا ..تو وب خودم ..واسه تو ..خواستی بیا ببین

خیلی قشنگ بود ..دلم نمی دونم چرا گرفته ..تو هم که همش سرت شلوغه ..
رفتم ..خدافظ

قلم جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 16:02

از آنچه با عظمت است یا باید هیچ نگفت یا با عظمت سخن گفت و با عظمت سخن گفتن یعنی به دور از آرایش و آلایش...!!! ( نیچه)
هیچ کلمه ای قادر به توصیف این نوشته زیبا نیست!
فقط میتونم بگم آفرین هم به خاطر وبلاگ زیبات وهم به خاطر حسن سلیقه ات..
آفرین!!!

هد هد جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 19:11 http://hodhod66.persianblog.ir

حکمت این دوری را چرا نمی توانم بفهمم؟

وقتی که ذره ذره آب می شوم در انتظار دیدنت ..

این چه دنیایی است ؟

مقصر کیست؟ من ؟ تو ؟ یا خدا؟

narges یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 22:39 http://narges1990.blogfa.com

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد